از دردسر قفل ها و کلیدهای درب منزلتان خسته شده اید؟

به گزارش دکتر برای تو، فرض کنید خسته و کوفته از محل کارتان به خانه برگشته اید و دستتان هم پر است. کسی هم در خانه نیست که در را برایتان باز کند. درک می کنم! یکی از عظیم ترین عذاب ها این است که با هزار دردسر دنبال کلیدتان بگردید و در را باز کنید. تازه اگر خوش شانس باشید و کلید همراهتان باشد و آن را فراموش نکرده باشید. که اگر فراموشتان شده باشد، تازه در ابتدای ماجرا قرار دارید!

برای اطلاعات بیشتر درباره قفل های دیجیتال یوکا می توانید به وبسایت رسمی شرکت به آدرس www.yuccahq.com مراجعه بفرمایید.

 

قفل های دیجیتال

 

قفل های دیجیتال به شما این امکان را می دهند که با کمترین فشار و دردسر بازشان کنید. این کار می تواند به سادگی یک لمس با سرانگشتتان باشد و آنوقت در برایتان باز شده است! ضمن اینکه کلید همواره همراه شماست؛ در چشم ها، سرانگشتان یا کف دستتان.

از مزایای استفاده از قفل دیجیتال چه می دانید؟

قفل های دیجیتال یکی از مهم ترین و درعین حال پرکاربردترین ابزار درمیان گجت های الکترونیک هستند که توانسته اند جای خود را درمیان مشتریان باز نمایند. یکی از مهم ترین دلایل کاربران برای استفاده از قفل های هوشمند، سهولت استفاده از آن ها در کنار امنیت کم نظیرشان است. با ما همراه باشید تا با فواید قفل دیجیتال آشنا شوید.

چرا قفل دیجیتال؟

امروزه گجت های الکترونیک هوشمند زندگی افراد را بسیار راحت و دلپذیر نموده اند. سهولت استفاده از آن ها، امکانات وسیعی که دراختیار کاربران قرار می دهند و جذابیت های بصری آن ها باعث شده است که این گجت ها جای خودشان را در دل کاربران باز نمایند. یکی از این گجت ها قفل هوشمند است. سال ها است که قفل هوشمند به صورت وسیع در ادارات، هتل ها و دفاتر استفاده می شوند. اما این روزها، کاربران خانگی به صورت وسیعی به استفاده از قفل های الکترونیک رو آورده اند و درصد وسیعی از بازار این گجت های الکترونیک را به خود اختصاص داده اند.

امنیت، امکانات وسیع و سهولت دسترسی از مهم ترین دلایل کاربران برای انتخاب قفل دیجیتال به عنوان حافظ امنیت منازلشان است. این قفل ها درعین اینکه از فناوری پیچیده ای استفاده می نمایند، کاربری آسانی دارند و هرکسی با هر سطح آشنایی با محصولات فناورانه می تواند کاربر این قفل ها باشد. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این نوع قفل استفاده نمایند تا خیالشان از بابت دسترسی همه اعضای خانواده به قفل راحت باشد.

قفل هوشمند ؛ رفیق همه اعضای خانواده

فرقی نمی کند در خانه چندنفر هستید و اعضای خانواده شما تا چه اندازه با فناوری آشنا هستند. قفل الکترونیک به تناسب توانایی اعضای خانواده در خواندن اعداد و کار با گجت الکترونیک تنظیم می گردد. شما می توانید از سنسورهای بیومتریک بهره ببرید تا اگر کودک یا سالمندی در خانه دارید که توانایی حفظ کردن اعداد را ندارند یا نمی توانند اعداد را بخوانند هم بتوانند به سادگی در را باز نمایند.

شما برای باز کردن قفل های دیجیتال گزینه های زیادی پیش رویتان دارید. از وارد کردن رمز و استفاده از کارت های تراشه دار تا استفاده از کلید مکانیکی و یا حسگرهای بیولوژیک. حسگرهای بیولوژیک جذاب ترین بخش قفل های هوشمند هستند. شما می توانید با استفاده از این حسگرها با اسکن اثر انگشت، کف دست یا قرنیه خودتان را به قفل معرفی کنید و سنسورهای قفل الکترونیک به محض قرار دریافت در معرض این حسگرها، در را برایتان باز خواهند کرد.

قفل های دیجیتال، محافظ خانه ها و ساکنین آن ها

داستان سنسورهای قفل هوشمند به قابلیت باز شدن آن ها ختم نمی گردد. قفل های الکترونیک سنسورهای دیگری هم دارند که در صورت لزوم فعال می شوند و تاحدود زیادی خیال کاربران را از بابت امنیت، حواس پرتی و خطرات بالقوه راحت خواهند کرد.

یکی از سنسورهای کارآمد و مفید قفل دیجیتال، حساسیت آن ها به باز بودنشان برای مدت طولانی است. اگر درب منزل شما که به قفل هوشمند مجهز شده است، برای مدت چندقیقه به صورت مداوم باز بماند در به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد یا به شما هشدار خواهد داد که در، باز است.

قفل های الکترونیک همچنین به قفل اتوماتیک مجهز هستند. بسیاری از ما آنقدر غرق افکار و خیالاتمان هستیم که گاهی یادمان می رود در را بعد ازخروج از خانه قفل کنیم. اگر در خانه شما به قفل دیجیتال مجهز باشد، دیگر نگرانی از بابت بسته یا باز بودن قفل نخواهید داشت و به صورت اتوماتیک قفل خواهد شد.

یکی دیگر از سنسورهای کارآمد و کاربردی قفل های هوشمند، سنسور حریق و سنسور ورود مهاجم است. اگر دمای خانه شما از میزان مشخصی بالاتر برود، سنسور حریق قفل دیجیتال شما فعال خواهد شد و به شما هشدار حریق را صادر خواهد نمود. شما با استفاده از سنسور امنیتی این قفل می توانید درصورت تهاجم افراد غریبه به خانه از آن باخبر شوید و اگر کسی خواست به زور وارد خانه شما گردد، قفل هوشمند هشدارهای لازم را به ساکنین یا اپلیکیشن مربوطه در گوشی هوشمند مالک صادر خواهد نمود.

محافظت از بچه ها و سالمندان با قفل هوشمند

فراموشی، زوال عقل یا آلزایمر از مهم ترین عوارضی هستند که افراد سالمند با آن ها دست وپنجه نرم خواهند کرد. یکی از مهم ترین نگرانی های افراد خانواده برای محافظت از سالمندان مبتلا به آلزایمر، خروج ناگهانی و بدون اطلاع این بیماران از خانه است. شما می توانید با استفاده از قفل داخلی قفل های الکترونیک خیالتان را از بابت این نگرانی راحت کنید. قفل دیجیتال از داخل خانه قفل می گردد و سالمندان مبتلا به آلزایمر نخواهند توانست از خانه خارج شوند.

دقیقا همین قاعده برای بچه ها هم صادق است. شما با استفاده از قفل داخلی که به قفل کودک هم مشهور است می توانید دسترسی بچه ها به قفل را محدود کنید و مانع از خروج ناگهانی آن ها از خانه شوید. چه چیزی بهتر ازاین؟

قفل دیجیتال ، گجت هوشمند، کاربردی و کاربر پسند

با انتخاب قفل الکترونیک برای محافظت از منازل انتخاب هوشمندانه ای خواهید داشت. این قفل ها مصداق شاخص یک بار هزینه کنید و یک عمر بهره ببرید هستند. شاید در ابتدای کار فکر کنید که قفل هوشمندارزش هزینه و دردسر نصب را ندارید، اما زمانی که با کارآمدی این قفل ها و سهولت نصب آن ها آشنا شوید، نظرتان درباره آن ها عوض خواهد شد.

شما می توانید با انتخاب قفل های دیجیتال از برندهای معتبر خیالتان را تا آخر عمر از بابت امنیت و کارایی آن ها راحت کنید و دیگر نیازی به هزینه تعویض قفل یا خرید مجدد آن ها بعد از تعویض خانه نخواهید داشت. زندگی راحت و شاد، انتخاب هوشمندانه ای است که افراد هدفمند خواهند داشت. شما چطور؟ انتخاب هایتان هوشمندانه است؟

مجموعه نوآوران هوشمند با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در فروش و خدمات قفل های دیجیتال یوکا محصول کره جنوبی یک انتخاب هوشمند و مطمئن خواهد بود.

 

منبع:

https://dr4u.ir/post/%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%B1-%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-9923