قفل دیجیتال ضد هک

 

 خانه خودتان را تنها با یک وسیله هوشمند کنید

هوشمند سازی تنها مختص خانه‌های لوکس نیست! همۀ منازل نیاز به استفاده حداقل یک وسیله هوشمند دارند. حفظ امنیت و افزایش راحتی، مهمترین عوامل در خرید یک دستگاه هوشمند خانگی است.

همینکه از منزل بیرون می‌روید، داشتن آرامش و اطمینان خاطر از اینکه خانه به شکلی هوشمندانه تحت مراقبت است، می‌تواند یک موهبت بزرگ باشد.

همۀ ما وقتی به سر کار و حتی مسافرت می‌رویم، مداوم نگران خانه هستیم و می‌خواهیم به هر شکل از شرایط داخل و خارج منزل اطمینان حاصل کنیم. همۀ این نگرانی‌های روزانه را می‌توان با خرید یک قفل دیجیتال به کلی از برطرف کرد.

 

قفل‌های هوشمند یوکا

شرکت نوآوران هوشمند، به عنوان یکی از ارائه دهندگان برتر قفل‌های دیجیتال در ایران فعالیت می‌کند. شرکت یوکا محصولات متنوعی را به مصرف کنندگان ارائه می‌کند.

از طرف دیگر خدمات پس از فروش محصولات یوکا در نوع خود کم‌نظیر است. قفل‌های هوشمند یوکا، با دو سال گارانتی بی‌قید و شرط به مشتریان عرضه می‌شوند. یعنی اگر قفل‌های هوشمند خریداری شده توسط مشتریان، به هر دلیلی، دچار خرابی یا مشکل شوند، کارشناسان فنی ما در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات خواهند کرد.

هم‌چنین، شما با خرید قفل‌های هوشمند یوکا، از خدمات پس‌ از فروش مادام‌العمر یوکا بهره‌مند خواهیدشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از فروش و نحوه ارسال و نصب، کافیست با کارشناسان تماس بگیرید تا کارشناسان فنی شرکت یوکا شما را راهنمایی کنند.

 

منبع:

https:/fanikara.com/blog/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%DB%8C%D9%88%DA%A9%D8%A7/