قفل دیجیتال کارتی چه کاربردی دارد؟

آیا شما هم جزو کسانی هستید که وقتی از خانه بیرون می روید کلیدتان را فراموش می کنید؟

یا اینکه به قفل بودن درب خانه تان شک می کنید؟

مطمئنا این افکار برای شما هم آزار دهنده خواهد بود. به نظرتان چه کاری باید انجام داد تا هم امنیت خانه مان حفظ شود و هم خیالمان راحت؟

شرکت یوکا با قفل های دیجیتال کارتی یوکا راه حلی برای تمام این مشکلات شما است.

 

قفل دیجیتال کارتی

 

 

حال می خواهیم از زاویه ی دیگری به قضیه نگاه کنیم.

حتما برای شما هم اتفاق می افتد که وقتی با دستان پر به درب خانه تان می رسید از باز کردن درب با کلید شاکی شده باشید.

خب طبیعی است که بیرون آوردن کلید از جیب و کیف تان در این حالت کار سختی باشد.

اکنون می خواهیم در مورد تکنولوژی جدیدی صحبت کنیم که به کمک شما می آید تا هنگام خروج از خانه، دیگر نگران جا گذاشتن کلیدتان نباشید و هر گونه شک و تردیدی در مورد قفل بودن یا نبودن درب خانه تان را از شما دور کند.

چند سالی است که قفل هوشمند درب آپارتمان در بین یراق آلات ساختمانی جای خوبی برای خود باز کرده است و با استقبال مردم هم مواجه شده است.

البته قفل الکترونیکی درب ضد سرقت در دو نوع قفل دیجیتال ایرانی و خارجی در بازار کشور موجود می باشد که قیمت قفل دیجیتال ایرانی به مراتب کمتر از سایر برندها می باشد و این موضوع به اهمیت وجود شرکت های تولید کننده در این حوزه اشاره دارد.

 

قفل دیجیتال کارتی، چوبی و حیاط چیست؟

قفل دیجیتال کارتی دستگاه الکترونیکی می باشد که جایگزین کلید های مکانیکی قدیمی می شود و کاربر می تواند برای باز کردن درب از رمز و ریموت و موبایل استفاده کند که این امر برای کاربران لذت بخش خواهد بود.

از این قفل دیجیتالی درب می توان در مکان هایی مثل هتل ها، اداره جات، مطب پزشکان، دفاتر وکلا و … استفاده کرد.

همچنین قفل هوشمند درب حیاط نوع دیگری از این دستگاه است که از آن می توان در کنار درب حیاط استفاده نمود.

 

 

 

قیمت قفل دیجیتال کارتی درب ورودی چقدر است؟

قیمت قفل دیجیتال کارتی رمزدار درب ورودی با توجه به مدل های آن تعیین می شود.

اما در مجموع می توان گفت قیمت قفل هوشمند درب در برندهای ایرانی بین یک تا دو میلیون تومان می باشد. برخی از این قفل ها فقط قابلیت پذیرش رمز عبور را دارند و برای آنها می توان ۱۰۰ رمز عبور مختلف تعیین نمود که رمزها اعدادی بین ۴ تا ۸ رقم می باشند.

برخی دیگر علاوه بر رمز عبور قابلیت لرن کردن ریموت کنترل را هم دارند و می توان تا ۴۰ عدد ریموت هم برای آنها تعریف کرد.

در مدل های پیشرفته تر علاوه بر رمز و ریموت می توان ۲۵۰ شماره تلفن یا موبایل را هم روی قفل هوشمند ایرانی اضافه نمود که این آپشن بسیار جالب و جذاب می باشد.

 

ظاهر شیک قفل دیجیتال کارتی

این محصول علاوه بر آسایشی که برای اعضای آپارتمان به ارمغان می آورد ظاهر بسیار شیکی هم دارد که می تواند به زیبایی درب آپارتمان و مکان نصب کمک کند.

با خرید قفل رمزدار درب خانه برای هر بار عوض کردن آپارتمان تان دیگر نیازی به خرید مجدد این قفل ندارید و می توانید به راحتی اقدام به جا به جایی این دستگاه نمایید و آن را در مکانی جدید نصب کنید.

 

قفل دیجیتال کارتی

 

چه برندهایی از قفل دیجیتال کارتی در کشور موجود می باشد؟

اگر بخواهیم به برندهای ایرانی این محصول اشاره کنیم باید بگوییم که شرکت قفل دیجیتال کلیتک یکی از بزرگ ترین تولید کننده های این تکنولوژی در کشور می باشد.

از میان قفل های دیجیتال خارجی می توان به برندهایی مثل: قفل دیجیتال یوکا، قفل رمزدار سامسونگ و … اشاره نمود.

 

چه برندی از قفل دیجیتال کارتی را بخریم؟

برای خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت و چوبی به چند نکته توجه نمایید. اول اینکه ببینید از قفل هوشمند درب چه انتظاری دارید؟ مثلا خیلی ها فقط به رمز عبور نیاز دارند. خب در این صورت ما پیشنهاد می کنیم از قفل رمزدار ایرانی کلیتک استفاده نمایید.

چون این برند داخلی هم قیمت منصفانه تری نسبت به رقبای وارداتی خود دارد و هم از واحد خدمات و پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

البته محصولات این شرکت در مدل های ریموتی و سیم کارتی هم در بازار وجود دارد که می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت مربوطه اطلاعات کامل آن را به دست آورید و نمونه کارهای نصب شده اش را مشاهده کنید.

 

اگر دنبال برندهای خارجی می باشید و قیمت برای شما در اولویت دوم قرار دارد می توانید از محصولات شرکت یوکا و سامسونگ و … هم دیدن فرمایید. معمولا این برندها کره ای می باشند و به صورت وارداتی در بازار حضور دارند.

 

منبع:

https://khabarban.com/a/28752051