ویژگی های قفل های هوشمند

یکی از انواع قفل هوشمند، قفل های بدون دستگیره هستند، از این قفل ها بالابردن امنیت دستگیره های نصب شده روی درب های ضد سرقت استفاده میشود، اگر قصد نداشته باشید که دستگیره مکانیکی درب را باز کنید و آن را با یک قفل و دستگیره دیجیتال جایگزین نمایید، میتوانید دستگیره مکانیکی را به همراه قف بدون دستگیره استفاده کنید، این قفل ها در مقایسه با قفل های معمولی قیمت پایین تری دارند و همچنین قابلیت نصب ساده تری هم دارند.

 

قفل بدون دستگیره رمزی قابلیت استفاده از ۴ رمز عبور ۱۲ رقمی مجزا را دارد و صفحه ضد خش وکاملا لمسی دارد.

 

قفل های هوشمند بدون دستگیره هم قابلیت شناسایی و ثبت ۱۰۰ اثرانگشت مجزا را دارد که میتوان برای ۱۰۰ نفر انگشت متفاوت تعریف کرد تا بتوانند درب را باز کنند.

 

در مدل هایی که از هر دو قابلیت رمز و اثر انگشت استفاده میکنند میتوانید هم رمز و هم اثر انگشت تعریف نمایید تا در صورتی که دسترسی به یکی از آنها مقدور نباشد بتوان از روش دیگری برای باز کردن استفاده نمود.

 

اگر شخصی در هنگام استفاده از این رمز در اطراف شما است و نمیخواهید به قفل های هوشمند داشته باشد میتوانید از قابلیت تابع خیالی استفاده نمایید که به وسیله وارد کردن چند رمز به شکل دلخواه میتوانید از لو رفتن رمز جلوگیری نمایید.

 

اگر برای چند بار رمز این قفل های دیجیتال را به اشتباه وارد کنید یا فردی سعی داشته باشد که قفل را با با ضربه باز کند باعث میشود که سیستم قفل به مدت زمان ۵ دقیقه از کار بیوفتد و آلارم هشدار به صدا در بیاید.

 

اگر به آلارم های این قفل های هوشمند توجه نکرده اید و باتری تمام شده است لازم نیست که نگران باشید که پشت درب میمانید، این قفل ها مجهز به منبع تغذیه اضطراری هستند که در زمان های اضطرار از آن استفاده میشود.

 

منبع:

https:/yucca.ir/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87/