یکی از مهم ترین دغدغه های هتلداران حفظ امنیت مجموعه و خصوصا اتاق های مسافرین و همین طور راحتی و آسایش هر چه بیشتر میهمانان هتل است . یکی از تجهیزات پیشرفته و هوشمند که برای حفظ امنیت و راحتی در هتل ها این روزها استفاده میشود قفل هتلی می باشد .

با نصب قفل هتلی روی درب اتاق های هتل قطعا دیگر نیاز نیست با رسیدن مسافر به هتل به دست او یک دسته کلید بدهیم و او را دچار دردسر کنیم . چون همانطور که می دانیم حفظ و نگه داری و استفاده از کلیدها به خودی خود سخت هست چه برسد در هتل و سفر  .

قفل کارتی علاوه بر ایجاد امنیت و راحتی برای میهمانان قطعا باعث شیک و مجلل شدن فضای هتل ها میشود.  مشخصا هیچ مسافری دوست ندارد حتی با پرداخت هزینه های کم وارد هتلی شود که همچنان از قفل های کلیدی استفاده میکنند و هنوز هیچ اقدامی برای به روز کردن تجهیزات هتل از جمله درب اتاق ها انجام نشده باشد .

مزایای نصب قفل هتلی در مقایسه با قفل های مکانیکی کلیدی

با نصب قفل هتلی روی درب ورودی محل ، امکان ثبت و گزارش گیری از تردد ها وجود دارد .

  • این قفل های هتلی دارای شب بند یا سیستم حفظ حریم خصوصی هستند که با به کارگیری این سیستم امکان باز کردن درب از بیرون وجود ندارد .
  • قفل های هتلی دارای کلیدهای غیر قابل کپی کردن هستند
  • با نصب قفل کارتی هتلی می توان در زمان های خاصی محدودیت دسترسی و تردد ایجاد کرد .

قفل هتلی از جمله تکنولوژی های هوشمند و به روز دنیاست که می تواند در کنار زیبایی و لوکس بودن امنیت و آرامش مسافران را نیز تامین کند.

مزایای فل هتلی

مزایای فل هتلی

مزایای نصب قفل هتلی برای مسافران و هتلداران

  1. کارکنان هتل با نصب قفل هتلی می توانند زمان حضور مسافر در هتل را تحت کنترل داشته باشند و از پایان اعتبار و مدت رزرو در ساعت و تاریخ مشخص مطلع شوند .
  2. اگر کارت قفل هتلی گم شود به راحتی می توانید کارت را غیر فعال کرد و یک کارت جدید دیگر صادر کنید .
  3. مسافران هتل ها دیگر نیاز به حمل و نقل کلیدهای دست و پاگیر و دردسر ساز ندارند و به راحتی با کارتی که در جیب یا کیف آنهاست بدون نیاز به تماس فیزیکی کارت با قفل می توانند درب اتاق خود را باز کنند .
  4. با نصب قفل هتلی و با استفاده از کارت خدمتکار با زمان بندی مشخص مدیران هتل می توانند کنترل کاملی روی حضور خدمتکاران در اتاق های هتل داشته باشند
  5. با نصب قفل هتلی روی درب اتاق ها امکان گزارش گیری از زمان تردد مسافران و کارکنان هتل به اتاق ها وجود دارد.
  6. حتی می توان روی درب های اتاق های خاصی که پرسنل و کارکنان هتل رفت و آمد می کنند قفل هتلی نصب کرد و به صورت دقیق رفت و آمد کارکنان را کنترل کرد