نگاهی به چند مدل از قفل های سامسونگ

نگاهی به چند مدل از قفل های سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان لولازم خانگی، گوشی های هوشمند و قفل دیجیتال سامسونگ در جهان محسوب میشود، این شرکت کره ای همواره محصولاتی با طراحی زیبا و امنیت فوق العاده بالا تولید میکند، و از استقبال زیادی در سراسر جهان برخوردار است، این شرکت در تولید قفل دیجیتالی خود رقیب شرکت هایی مانند یوکا و یال است و که طیف وسیعی از محصولات تجاری، خانگی و هتلی را تولید میکند، در ادامه این نوشته چند مدل از قفل های سامسونگ را بررسی میکنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

تاریخچه قفل الکترونیکی سامسونگ

این شرکت بزرگ کره ای که تاکنون در تولید محصولات زیادی نوآوری داشته است و در سراسر جهان نام این برند را به محصولات با کیفیتی که تولید میکند میشناسند، در قفل دیجیتال هم این برند انتخاب اول کاربران در سراسر جهان است.

چرا قفل سامسونگ انقدر محبوب است؟

به این دلیل که قفل الکترونیکی سامسونگ از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده میکند، همین موضوع باعث شده است که کاربران که این محصول را انتخاب میکنند بتوانند طیف وسیعی از محصولات را پیش رویشان داشته باشند، از محصولات بیومتریک گرفته، تا مدل های هوشمندی که با استفاده از تلفن همراه کنترل میشوند و با امنیت بالایی که دارند که توانسته اند در میان مردم جای خود را باز کنند.
همچنین این شرکت برای تست محصولات خود آنها را تحت آزمایشات سخت افزاری و ایمنی قرار میدهد و محصولات این شرکت دارای انواع گواهی نامه های: ضد شوک الکتریکی، ضد آتش سوزی و.. هستند و در برابر تهدیدات انسانی و طبیعی بسیار مقاومت بالایی دارند.

محبوبیت قفل های سامسونگ در ایران

همانطور که گفتیم این برند کره ای در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل قفل دیجیتال سامسونگ این برند هم از استقبال خوبی در ایران برخوردار شده است و در این سال ها هم استفاده از آنها افزایش پیدا کرده است.
این برند توسط وارد کنندگان رسمی وارد بازار ایران میشود و به فروش میرسد.

چند مدل از انواع پر فروش قفل های برند سامسونگ

قفل SHP-DP738

این قفل از تکنولوژی pull-push استفاده میکند و ویژگی خاص دیگری که دارد استفاده از تایید اثرانگشت است.
این قفل از ۴ روش تایید اعتبار مجزا استفاده میکند. و با ظاهر بسیار زیبایی که دارد، خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. برخی از ویژگی های این قفل به شرح زیر است:

  • آلارام هشدار برای حوادث امنیتی
  • ضد هک
  • دسترسی به روش رمزی و اثرانگشتی، کارت و کلیدهای اضطراری
  • امکان ثبت ورود و خروج با تلفن همراه

قفل سامسونگ SHP-DP708

این قفل هم یکی از مدل های پرطرفدار قفل های سامسونگ است که از تکنولوژی های وای فای، smart lot، nfc، کنترل از راه دور و… پشتیبانی میکند، به این دلیل که به wifi هم متصل میشود میتوان از راه دور با استفاده از تلفن همراه آن را کنترل نمود. برخی از ویژگی های این قفل به شرح زیر هستند:

  • آلارم هشدار
  • دارای سنسور خوش آمدگویی
  • امکان کنترل از راه دور
  • افزایش عمر باتری ها با مصرف بهینه انرژی
  • امکان اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور

 

منبع:

1399-08-21T10:42:30+03:30

عنوان