امنیت در جهانی که پیوسته در حال تغییر است

با نگاهی به گذشته و مقایسه آن با دست کم ده سال اخیر، می‌توان به رشد سرسام‌آور جمعیت و پیشرفت فناوری پی برد. پیشرفت‌های اخیر چنان گسترده، کامل، چالش‌برانگیز و گاهی عجیب هستند که ما را دچار هراس از فنّاوری و تصور غلبه هوش مصنوعی بر بشریت می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی چشمی دیجیتال هوشمند به سایت یوکا سر بزنید.

شما تنها نیستید! همه ما در هر نقطه‌ای از جهان با پیگیری آمیخته به شگفتی و هراس این جهش‌های فناوری پی به عظمت و قدرت هوش بشر در آفرینش و نوآوری می‌بریم. آنچه روشن است تلاش بشر برای دست‌یابی به بستری نوین برای برقراری و ثبات آسایش و امنیت در جهانی پیوسته در تغییر است.

در عصر حاضر، که زندگی‌ها محدود به فضاهایی کوچک‌تر با تجهیزات، ثروت و دارایی‌های ارزشمند بیشتر شده ، توجه افراد به حفظ امنیت فردی و خانوادگی دوچندان شده است.

یکی از اقدامات پرطرفدار در شهرنشینی نوین، هوشمندسازی ساختمان محل کار یا سکونت است. شما با راه‌اندازی هریک از دستگاه‌های هوشمند امنیتی به‌راحتی و در مواردی با جزئیات دقیق از ساختمان خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید.

 

 

انواع دستگاه‌های امنیتی هوشمند 

ازجمله دستگاه‌های هوشمند امنیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چشمی دیجیتال

از رایج‌ترین و مفیدترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند؛ انواع چشمی های دیجیتال هستند.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد

 

● قفل‌های دیجیتال

امکان قفل درب منزل حتی زمانی که در خانه نیستید.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد

● دوربین‌های هوشمند

انواع دوربین‌های داخلی و بیرونی که هم مصارف خانگی و شخصی دارند و هم در محل کار و کارخانه نصب می‌شود.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد

● وسایل گرمایشی هوشمند

دوستدار محیط‌زیست و حافظ جیب شما. مهم‌ترین امتیاز این دستگاه‌ها قابلیت اعلام‌خطر آتش‌سوزی یا انجماد لوله است. قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد

● سیستم روشنایی هوشمند

برای خاموش و روشن یا کم‌وزیاد کردن نور ساختمان استفاده می‌شود.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد

● سیستم هوشمند دود

در صورت ایجاد دود در ساختمان و در مدل‌های پیشرفته‌تر منتشر شدن مونوکسید کربن، بااتصال به تلفن همراه، اطلاع‌رسانی می‌کند.قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارد

 

چشمی دیجیتال چیست؟

قطعاً شما هم از طرفداران زندگی کم دغدغه و شیرین مدرن هستید؛ پس اجازه بدهید شمارا با چشمی دیجیتال آشنا کنم که برخلاف ظاهر ساده و سنتی چشمی‌های قدیمی که مجبور می‌شدیم برای شناسایی فرد پشت در، صورتمان را به در بچسبانیم تا از حفره چشمی بتوانیم ببینیم، چشمی دیجیتال با ظاهری بسیار جذاب و شیک و قابلیت‌های هوشمندانه فراوان آماده است تا به کمک آن، شما بدون دردسر و تلاش اضافی، فرد پشت در را ببینید.

پس از چشمی‌های قدیمی که روی درهای ساختمان نصب می‌شد، حالا نوبت چشمی دیجیتال است. شما اکنون می‌توانید با خیال آسوده و پس از بررسی همه دستگاه‌های امنیتی هوشمند، یکی از مفیدترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های امنیتی هوشمند را برای درب ساختمان خود خریداری کنید.

چند نکته راجع به چشمی دیجیتال ؟

◄ چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد.

◄ پس از نصب چشمی  دیجیتال، فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند.

◄ دوست مهربان با کودکان و افراد سالخورده است.

◄ مراقب جیب شماست!

◄ با کمک نمایشگر چشمی دیجیتال و برخلاف چشمی قدیمی، که دید بسیار محدود و ناواضحی می‌داد، می‌توانید میدان دید گسترده و رضایت بخشی از فضای بیرونی داشته باشید.

◄ سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند گزینه ذخیره تصویر را فعال کند. با فعال کردن این گزینه، هرزمان که در خانه نباشید، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند، ذخیره می‌شود.

◄ می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید.

◄ قابلیت دید در شب چشمی دیجیتال، امکان یک ماجراجویی شبانه و کوتاه را برای شما که ممکن است یک روح سرگردان پشت در خانه منتظرتان باشد، فراهم می‌کند!

◄ امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است.

◄ حس‌گرهای حرکتی شگفت‌انگیز چشمی دیجیتال شمارا از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند.

◄ چشمی دیجیتال بی‌سیم هم وارد بازار شده است و شما بااتصال آن به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپتان می‌توانید کنترل کاملی بر فضای بیرونی حتی بیرون از خانه داشته باشید.

چشمی دیجیتال به‌راحتی و بدون نیاز به حضور نماینده شرکت قابل‌نصب است. می‌توانید با ورود به این صفحه روش نصب چشمی دیجیتال را مشاهده کنید.

شرکت نوآوران هوشمند ضمن قدردانی از شما خواننده گرامی، خواهشمند است پس از مطالعه این مقاله، نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در مورد چشمی دیجیتال در بخش دیدگاه این مقاله در میان بگذارید. ما باافتخار آماده هرگونه مشاوره آنلاین رایگان درزمینهٔ خرید چشمی دیجیتال هستیم.

 

منبع:

https://digidl.net/%DA%86%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%D8%A2%D9%86/