معرفی قفل های کارتی هتل

آیا تا به حال به فکر خرید قفل های کارتی هتل برای افزایش امنیت در بخش های مختلف هتل بوده اید؟ می دانید بهره مندی از این قفل ها تا چه اندازه ای می تواند برای شما مفید باشد؟ قفل های هوشمند با داشتن ویژگی و مزیت های فوق العاده در سال های اخیر جزو محبوب ترین ابزار آلات گردیده است و می توان در بیشتر مکان ها رد و پای آن ها را مشاهده کرد. چرا شما نباید از تکنولوژی به کار رفته در قفل های کارتی هتل بهره مند شوید، بدون تردید مزیت هایی که این نوع قفل ها دارند قابل قیاس با سایر انواع قفل ها نیست. در این بخش سعی داریم با ارائه ی اطلاعات کامل در مورد قفل کارتی هتل، شما را یاری دهیم که انتخاب مطمئنی در خرید این محصولات داشته باشید. استفاده از این نوع قفل ها نه تنها فضای لوکس و مدرن در هتل شما ایجاد خواهد کرد. بلکه سبب آسایش و امنیت بیشتر مهمانان خواهد بود، این امر به دنبال خود رضایت مشتریان شما را به دنبال می آورد. از جمله مقدمات اولیه برای لوکس و مدرن ساختن یک هتل بهره مندی از تکنولوژی نو در بخش های مختلف است. از جمله مهمترین کاربرد قفل های کارتی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • افزایش امنیت
  • برقراری آسایش
  • افزایش سرعت باز و بسته شدن
  • زیبایی ظاهر و نمای داخلی و خارجی هتل ها

 

موارد ذکر شده به نوبه ی خود می تواند به طور قابل ملاحظه ای در رضایت مشتری نقش داشته باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید دیگر در مورد قفل های هوشمند به کار رفته در هتل ها آشنا شوید.

 

‌بررسی قفل های کارتی هتل و مزایای آنها

قفل های کارتی هتل در مقایسه با سایر قفل های قدیمی مزیت های بسیاری دارد علاوه بر عملکرد اصلی آن که در بخش بالا اشاره کرده ایم، با استفاده از قفل های کارتی می توان:

 

رفت و آمد همه ی افراد ثبت و تحت کنترل قرار داد

امکان کپی کردن برای کلید های مکانیکی قفل های کارتی نیست

دسترسی افراد به بخش های مختلف به راحتی قابل محدود سازی است

حریم خصوصی را به طور قابل ملاحظه ای ارتقا دهد

نرم افزار ویژه ای در پس زمینه ی آن ها قرار داد و با استفاده از این نرم افزارها هر جا که باشید نظارت کامل فراهم خواهد بود

امنیت کامل را فراهم کرد زیرا مغزهای الکترونیکی موجود در این تجهیزات با داشتن کیفیت بالا مطابق استانداردهای جهانی ساخته می شود

با توصیف های یاد شده از قفل های کارتی هتل می توان به ضرورت آنها پی برد. اگر تاکنون از این نوع محصولات بهره مند نشده اید حتما به آنها فکر کنید.

 

 

 

ویژگی های قفل های کارتی هتل

بخش های اصلی تشکیل دهنده ی قفل های کارتی هتل شامل:

 

۱- قسمت بیرونی قفل شامل  نمای خارجی دستگیره

 

۲- قسمت داخلی قفل شامل کارتی  موجود پشت دستگیره

 

۳-  مغزی اتوماتیک برای قفل

 

 

 

 از تجهیزات مهم موجود در قفل های کارتی هتل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

کارایی اصلی هر کدام از تجهیزات نقش مهمی در کیفیت آن دارد.

 

۱-  دارا بودن دستگیره کارتی

 

۲- دارا بودن کارت مایفر

 

۳- توانایی برای کد کردن و تعریف کارت

 

۴- نرم افزار  ویژه برای ( گزارشگیری و مدیریت  و رزرو،.)

 

با استفاده از قفل های دیجیتال به راحتی می توانید ورود و خروج پرسنل و مسافران را کنترل کنید، این امر نقش موثری در افزایش امنیت خواهد داشت، یکی از مهمترین ویژگی قفل های کارتی آن است که می توان کارت های حذف شده را حذف و کارت های جدید تعریف کرد این امر سبب شده است که دیگر نگران مفقود شدن کارت ها نباشیم. استفاده از کارت اورژانسی به شما فرصت خواهد داد که در مواقع ضروری از جمله آتش سوزی، همه ی درهای موجود را باز کنید. بهتر است بدانید با استفاده از قفل های کارتی هتل می توانید به آسانی ورود و خروج خدمتکاران به اتاق های هتل را از لحاظ زمانبندی تحت نظارت و کنترل داشته باشید. به دلیل کنترل دقیق و عالی دیگر هیچ گونه شبهه ای در ارتباط با کم کاری برخی از افراد موجود نخواهد بود و می توان میزان عدالت را به طور ویژه ارتقا داد.

 

منبع:

https:/ofv-co.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%AA%D9%84%DB%8C/%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%AA%D9%84/